søndag 18. oktober 2015

Forfattergave

Min favorittforfatter er Bente Pedersen fra Skibotn. Jeg har lest så godt som alt hun har skrevet. For noen år siden leste jeg i "Huset Arent" og da var det noe jeg ikke fikk til å stemme helt. Så jeg tok mot til meg og sendte henne en sms. Egentlig hadde jeg ikke forventet at hun skulle svare, men det gjorde hun etter bare et lite minutt. Jeg er etter hvert blitt venn med henne på FB og hun kommenterer ofte ting jeg lager. Derfor fikk jeg lyst til å lage noe spesielt til henne. Her er resultatet:
Dette har jeg kaldt for en førstehjelpskrin.....


Inni har jeg stemplet en tekst til motivasjon og laget div små poser med litt godteri.

Boksen uten godteri inni


Litt detaljer fra lokket

Litt mer detaler..



Måtte Gud forby at det noen gang skulle bli behov for disse!!!

Her har jeg pakket alle "hjelpedropsene" i esken.

Jeg skal jo liksom få lov å komme hjem til henne for å levere dette. SKREKKOGGRU!!! Trur jeg kommer til å bli litt starstrucked da... 



1 kommentar:

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)