tirsdag 12. mai 2015

En lenestol...

På Scrap Med Hjertet i vinter hadde vi fantastiske Maya Stenshagen som en av kursholderene. I likhet med meg liker hun å lage ting som ikke er kort. Forskjellen er bare den at Maya tenker ut andre måter å lage ting på, og så finner hun løsninger som skaper eventyrlige kreasjoner. Slik som en lenestol... Mens jeg googler på nettet etter oppskrifter jeg ønsker å prøve. Stolen jeg laget på kurset ble jeg ikke helt ferdig med, og da jeg skulle gjøre den ferdig hjemme så fant jeg ikke papirene jeg hadde spart. Så da måtte jeg lage meg en helt ny. Og jeg fikk det faktisk til! Denne ga jeg i konfirmasjonsgave til min nydelige guddatter Julie.
Enkelte ganger er det faktisk veldig fint at det ikke finnes tutorials. Da vet man at det er ikke mange som får identiske kreasjoner :-)

Inni skuffen har jeg stemplet en tekst og lagt penger.

Synes dette stempelet passet godt til Julie.

Puten ble nu liksom prikken over i-en.

Inni stolryggen er det skjult en tag, som også utgjør en del av puten som henger over ryggen. 

Pyntet på begge sider, der den ene er stemplet med tekst og den andre er et skrivefelt på.

Denne stolen er veldig morsom å lage, og jeg blir nok å lage noen til av denne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)