fredag 22. mai 2015

Dorota Kopéc

I vinter var jeg på kurs med Dorota Kopéc fra Polen. Det var veldig inspirerende og langt utenfor hvordan jeg gjør ting. Underveis på kurset tenkte jeg at jeg neppe kom til å bruke disse teknikkene flere ganger, men at det var moro å prøve seg på noe nytt. Etter en stund når jeg var kommet meg vel hjem, så har jeg faktisk benyttet meg flere ganger av de teknikkene jeg lærte av Dorota. Her er noen biler av noe av det vi laget, og til slutt en "hjemmelaget" tag inspirert av Dorota.
En tag

Et kort

Og et kort til.
Og min egen tag laget noen måneder senere. Litt inspirert :-)





1 kommentar:

  1. Det er så morsomt å være på kurs å få nye input på hva man kan pynte med og lure ideer hvordan man kan pynte :) Er ikke alltids man tenker at dette er noe man vil gjøre akkurat likens, men man kan gjøre det til sitt eget når man sitter for seg selv å pusler! :)
    Og en kjempefin tag ble det! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)