onsdag 21. januar 2015

Minialbum

I Papirlosjen har vi en utfordring gående med bokstaver. Det vil si at vi skal lage noe med første bokstaven i fornavnet vårt. Mitt navn begynner jo på A, så det i seg selv er jo en utfordring. Men jeg kom til Album, Ark og Alfabet...
Dette albumet har jeg laget noen ganger tidligere i ulike farger og varianter. Oppskriften har jeg fått på kurs med Camilla Halseth.

Her har jeg åpnet albumet. Her kan man lime inn fine bilder og skrive/stemple hyggelige tekster.

Denne gangen ble det mitt eget navn, men disse bokstavene er forholdsvis enkle å ta bort slik at jeg kan erstatte de med et annet navn når jeg skal gi det bort. Et slikt minialbum er fin til en konfirmant for eksempel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)