tirsdag 9. september 2014

Dekorasjon av en boks Pringles

Av og til går man litt tom for ideer, eller man er kanskje bare litt nysgjerrig på hva andre lager, kanskje har man noen favorittbloggere som man følger oftere med enn andre for å hente litt inspirasjon. Det siste var nok tilfelle for meg. Jeg satt og så litt på en nydelig blogg og kom over ideen om å dekorere Pringlesbokser. Har jo selv en slik udekorert som jeg har strikkepinner i, så tenkte jeg skulle prøve meg på å dekorere noen selv. Ungene ble tvangsfora på Pringles ei hel helg, slik at jeg skulle få tak i disse boksene, og her er resultatet:

Man kan både ha strikkepinner, fine lys, Twist eller andre ting i disse boksene. Fine gaver å gi bort.


Så som en advarsel til de som kommer på besøk til meg, så kommer det i tiden frem mot jul til å vanke Pringles i alle varianter. Det er slutt på den tida da ungene selv kunne få velge lørdagsgodt. Nu skal de fores på Pringles hver eneste helg....

1 kommentar:

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)