tirsdag 24. juni 2014

Herrekort av maskulin type

Til helga skal vi i 2x50 års bursdager til noen nære venner av oss. Det å lage herrekort er jo ikke det enkleste man gjør, men utrolig hva som finnes av stempler og annet stæsj til herrer også. Her har jeg tatt utgangspunkt i noe jeg så som restekort. Så i mangel på kamuflasjekort, så har jeg laget masse sirkler i jordfarger og satt sammen til et slags mønster. Litt stæsj fra Jim Holtz og litt røffe stempler, så ble det et bra kort synes jeg.
Elgen er embosset og så har jeg stemplet over med sort skyteskive. Hadde trudd at jeg skulle få Staz-on til å sitte over emossingen, men den gang ei.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)